wydanie cyfrowe

Wygra partia przyjemna do oglądania

Ludzie poszukują w politycznym internecie przede wszystkim rozwiązań problemów, a nie mówienia, jak mają żyć. Najlepiej sprzedają się więc przekazy, że „pomożemy ci przetrwać w tych trudnych czasach”
Z Michałem Fedorowiczem rozmawiają Grzegorz Osiecki i Tomasz Żółciak Michał Fedorowicz prezes zarządu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych / fot. Wojtek Górski / Dziennik Gazeta Prawna Kampanię wyborczą wygrywa się na spotkaniach z wyborcami w realu czy sieci? Wygrywa się tworzeniem wrażenia poprzez media społecznościowe. One wpływają na influencerów, dziennikarzy, a także na wyborców. Przekonanie o sile internetu w kampanii nie jest na wyrost? W 2015 r. politycy mówili, że...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.