Wygra partia przyjemna do oglądania
WYWIAD
Ludzie poszukują w politycznym internecie przede wszystkim rozwiązań problemów, a nie mówienia, jak mają żyć. Najlepiej sprzedają się więc przekazy, że „pomożemy ci przetrwać w tych trudnych czasach”
Z Michałem Fedorowiczem rozmawiają Grzegorz Osiecki i Tomasz Żółciak
Michał Fedorowicz prezes zarządu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych / fot. Wojtek Górski / Dziennik Gazeta Prawna
Kampanię wyborczą wygrywa się na spotkaniach z wyborcami w realu czy sieci?
Wygrywa się tworzeniem wrażenia poprzez media społecznościowe. One wpływają na influencerów, dziennikarzy, a także na wyborców.
Przekonanie o sile internetu w kampanii nie jest na wyrost?
W 2015 r. politycy mówili, że...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?