Zagrożonych ponad 50 tys. miejsc pracy
wywiad
Dopuszczenie paliw syntetycznych dla naszej branży na pewno byłoby mniej dotkliwe niż całkowity zakaz aut spalinowych – mówi Tomasz Bęben, szef Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych
Tomasz Bęben, szef Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych / fot. Marek Szczepański/Materiały prasowe / Materiały prasoweJak polską branżę producentów części może dotknąć zakaz sprzedaży nowych aut spalinowych od 2035 r.?
Polska jest zagłębiem producentów części motoryzacyjnych. Mówi się nawet o tysiącu firm w dużej mierze skupionych na produkcji części i komponentów, które znajdują zastosowanie tylko w pojazdach konwencjonalnych. Dlatego nasz kraj mocno dotknie...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?