wydanie cyfrowe

Rząd przyciąga fanów, Facebook zarabia

5,5 mln zł zapłacili w obecnej kadencji ministerstwa i ich szefowie za reklamy na Facebooku i Instagramie. Tymczasem UODO ostrzega, że samo prowadzenie profili na tych platformach budzi poważne kontrowersje
Absolutnym rekordzistą w wydatkach na reklamy polityczne w produktach amerykańskiej spółki Meta jest kancelaria premiera. Między kwietniem 2019 r. a końcem lutego 2023 r. wydała na nie łącznie 3,7 mln zł. Promowane były rządowe programy, informacje o spotkaniach z innymi politykami, ale też życzenia świąteczne od premiera. Wiemy to, bo spółka Marka Zuckerberga przechowuje reklamy polityczne przez siedem lat od opublikowania i udostępnia do wglądu szczegółowe informacje o nich. W tym: kto za nie...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.