wydanie cyfrowe

Komunikacja cyfrowa to gałąź, której nie można podcinać

841909_big_photo_image_photo_image
Nieznane
Analizujemy paragony ze sklepów stacjonarnych, które przekazują nam nasi klienci, sieci handlowe. Dzięki temu jesteśmy w stanie dokładnie prześledzić wpływ prowadzonej komunikacji na wyniki sprzedaży. W sklepach, które obok tradycyjnej komunikacji papierowej w formie gazetek stosują też komunikację cyfrową, sprzedaż rośnie średnio o 15–17 proc. – mówi Robert Biegaj, Country Manager w Offerista Group Polska. W jaki sposób cyfryzacja reklamy może się przełożyć na obroty sieci handlu detalicznego?...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
dgp@infor.pl
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.