wydanie cyfrowe

e-Doręczenia dla przedsiębiorców znów przesunięte

Osoby zakładające działalność gospodarczą za pośrednictwem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej miały od początku lutego obowiązkowo wskazywać adres e-mailowy do elektronicznej komunikacji z urzędami. Termin ten został jednak zmieniony na 1 stycznia 2024 r.
To już kolejne przesunięcie wejścia w życie obowiązku podania przez przedsiębiorców adresu e-mailowego wpisanego do bazy adresów elektronicznych, w której będą znajdować się adresy wykorzystywane do realizacji usługi e-Doręczeń. Ostatnia zmiana została wprowadzona na mocy art. 19 pkt 1 ustawy o systemie teleinformatycznym do obsługi niektórych umów. Co trzeba podkreślić, wspomniany obowiązek wiąże się z szeroko zakrojoną i stopniowo realizowaną polityką, która zmierza do wprowadzenia w pełni...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.