wydanie cyfrowe

Banki listy piszą. Telekomy częściej sięgają po e-maile

W minionym roku nadano o 7 proc. mniej przesyłek niż rok wcześniej. Ale kurczący się rynek nadal jest wart kilka miliardów złotych
Poczta Polska szacuje, że największy spadek liczby listów (o 12 proc.) wystąpił w grupie klientów indywidualnych. Jak informuje największy krajowy operator, łącznie w 2022 r. wysłano o 7 proc. mniej listów niż rok wcześniej. „Obserwujemy stały trend spadkowy obsługiwanego wolumenu listów. Jest to przede wszystkim rezultat nasilającego się zjawiska e-substytucji, czyli rezygnacji z komunikacji papierowej na rzecz kanałów elektronicznych” – stwierdza biuro prasowe Poczty. – I poł. 2022 r. była...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.