wydanie cyfrowe

Telewizja coraz bardziej rozproszona

Kanały tematyczne i VOD odbierają widownię czołowym stacjom, co widać też na rynku reklamowym
Udział „wielkiej czwórki” w widowni telewizyjnej spadł w minionym roku poniżej 30 proc. – choć jeszcze w 2021 r. przekraczał jedną trzecią. Przewaga TVP 1, TVP 2, Polsatu i TVN nad pozostałymi kanałami stopniała też w grupie komercyjnej, tzn. wśród widzów w wieku 16–49 lat, najbardziej pożądanych przez reklamodawców. Z najnowszych danych badającej oglądalność firmy Nielsen wynika, że telewizyjnym liderom zaczynają już deptać po piętach kanały informacyjne. Z powodu wojny w Ukrainie i innych...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.