wydanie cyfrowe

T-mobile z zarzutami UOKiK

„1200 GB za darmo przez rok” – to hasło reklamowe używane przez T-Mobile Polska zwróciło uwagę Tomasza Chróstnego, prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wszczął on wobec spółki postępowanie w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Firmie grozi kara do 10 proc. obrotu. Zdaniem prezesa UOKiK sposób reklamowania promocji przez operatora telekomunikacyjnego może wprowadzać odbiorców w błąd. Obiecywane przez spółkę korzyści różnią się bowiem od rzeczywistych i są...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.