wydanie cyfrowe

Trendy e-commerce 2023 według Google

Według opublikowanego we wrześniu 2022 r. raportu McKinsey & Company „Digital Challengers on the next frontier in Central and Eastern Europe” wielkość polskiej gospodarki cyfrowej, największej w Europie Środkowo-Wschodniej, szacuje się na 44 mld euro.
Największy udział ma w niej handel cyfrowy, główny motor napędowy. Jego wartość oraz udział w handlu ogółem podwoiła się od 2017 r. i w 2021 r. wyniosła 27 mld euro. Aby jednak podtrzymać dynamiczny wzrost, polskie firmy muszą dostosować się do nadchodzących trudniejszych czasów i rosnących oczekiwań klientów oraz klientek. Oczekiwania te zmieniły się zaś znacząco w ciągu ostatnich trzech lat. Konsumenci i konsumentki postawili na zakupy online. Według badania Google Smart Shopper aż 92 proc....

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.