wydanie cyfrowe

UOKiK bada znikający rabat za e-fakturę w sieci Play

Utrata rabatu za e-fakturę za nieopłacenie w terminie abonamentu lub innych opłat wskazanych na rachunku – takie działanie skłoniło Tomasza Chróstnego, prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), do wszczęcia postępowania przeciwko spółce P4 (operatorowi sieci telekomunikacyjnej Play). Jeśli zarzut się potwierdzi, firmie grozi kara do 10 proc. rocznego obrotu. Postępowanie dotyczy rabatu (5 zł miesięcznie) dla tych klientów Play, którzy zrezygnowali z papierowych faktur na rzecz...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.