wydanie cyfrowe

UOKiK przygląda się przerwanym transmisjom meczów

Usterki techniczne uniemożliwiające dostęp do usług i oglądania na żywo transmitowanych treści – to skłoniło prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasza Chróstnego do wszczęcia postępowania wyjaśniającego w sprawie serwisu streamingowego Viaplay. Szef organu nadzorczego wystąpił również o wyjaśnienia do Cyfrowego Polsatu oraz Canal+ Polska. Działania szefa UOKiK związane są z 40 skargami od konsumentów, które wpłynęły do urzędu na skandynawską platformę Viaplay Group International...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.