wydanie cyfrowe

Prezes UOKiK sprawdza kryptoreklamę w portalach

Na celownik mogą trafić serwisy ukrywające, że artykuły zostały opłacone przez przedsiębiorców lub instytucje publiczne. Prawnicy uważają, że urząd wydaje sygnał ostrzegawczy dla branży
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygląda się sposobom oznaczania materiałów reklamowych (content marketingu) w internetowych serwisach informacyjnych i profilach w mediach społecznościowych – dowiedział się DGP. Postępowanie wyjaśniające prowadzone jest w sprawie, a nie przeciwko konkretnym podmiotom. UOKiK będzie informował o szczegółach, jeżeli znajdzie podstawy do postawienia komuś zarzutów. – Wydaje się konsekwentnym krokiem, aby po uporządkowaniu sytuacji na rynku influencer...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.