wydanie cyfrowe

Platformy podbijają polski rynek e-commerce

Tylko w ostatnim roku sprzedaż za pośrednictwem platform e-commerce typu Allegro, Amazon, AliExpress czy e-Bay zwiększyła się w Polsce o 36 proc. W efekcie ich udział w e-commerce sięga 48 proc. – wynika z najnowszego badania Euromonitor dla Google na temat platform zakupowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Zdaniem ekspertów rosnąca popularność modelu marketplace ma wiele powodów. W Polsce rodzime platformy zakupowe wygrywają z globalnymi. Graczem numer jeden jest Allegro. Zdaniem ekspertów...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.