Sponsoring to reklama czy przedsięwzięcie CSR? W podatku dochodowym ma to znaczenie
CYKL: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU A ROZLICZENIA Z FISKUSEM
Prawo podatkowe – a w szczególności jego interpretacja – przewiduje korzystniejsze rozwiązania, jeżeli sponsor uzyskuje świadczenia wzajemne od sponsorowanego, niż w przypadku nieekwiwalentnych form wsparcia
Kontynuujemy cykl, w którym przedstawiamy różne przykłady działań podejmowanych przez firmy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Szczegółowo analizujemy w nim podatkowe konsekwencje różnych działań, wskazując przy tym, w jakich sytuacjach występuje ryzyko przyjęcia przez fiskusa niekorzystnej dla podatników wykładni. Dotychczas w dodatku Podatki i Księgowość ukazały się artykuły:
• „Promujesz rowery wśród swoich pracowników lub klientów? Sprawdź skutki fiskalne” (DGP nr 113 z...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?

