wydanie cyfrowe

Rośnie sprzedaż w internecie – i rosną reklamy

Rozwojowi rynku e-commerce towarzyszy dynamiczny wzrost przychodów reklamowych platform do handlu online
Wartość światowych obrotów w handlu internetowym sięgnie w tym roku 5,4 bln dol., a do 2027 r. wyniesie 9,1 bln dol. – przewiduje holding mediowo-technologiczny GroupM. E-commerce będzie w ten sposób odpowiadał za 19 proc. globalnej sprzedaży detalicznej (w poprzednich dwóch latach było to 18 proc.). Eksperci GroupM w raporcie poświęconym temu sektorowi gospodarki podkreślają, że po gwałtownym wzroście inwestycji w e-commerce w latach największych pandemicznych ograniczeń mobilności (2020–2021)...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.