wydanie cyfrowe

Zarzuty dla telekomu za płatne połączenia z infolinią

Pobieranie opłat za połączenia z infoliniami obsługowymi Orange i nju mobile służącymi do zgłaszania usterek i reklamacji – to główny powód do wszczęcia przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasza Chróstnego postępowania przeciwko Orange Polska. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów firmie grozi kara do 10 proc. obrotu. Szef UOKiK ustalił, że opłaty za połączenia z infoliniami Orange i nju mobile są naliczane nie tylko za faktyczny czas połączenia z konsultantem, ale...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.