wydanie cyfrowe

Taniej będzie tylko z reklamami

Internetowe platformy wideo wciąż rosną, ale mimo ostrej konkurencji nie obniżą cen. Chyba że w zamian za oglądanie spotów komercyjnych
Disney właśnie przebił Netflixa pod względem liczby subskrybentów. W pewnym sensie. To znaczy samodzielnie nadal mu ustępuje, ale już razem z mającymi tego samego właściciela serwisami wideo Hulu i ESPN+ może się pochwalić bazą 221,1 mln abonentów, podczas gdy konkurent ma ich 220,7 mln. – Ponieważ spółka podała sumę subskrypcji tych platform, część klientów może się powtarzać: np. jedno gospodarstwo domowe obok Disney+ ma sportowy ESPN+ – zastrzega Michał Kreczmar, dyrektor ds. transformacji...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.