wydanie cyfrowe

Drożyzna i gospodarka – o tym ma być kampania

Z sondażu United Surveys dla DGP i RMF FM wynika, że prawie połowa respondentów chce, by głównym tematem wyborczych zmagań była sytuacja gospodarcza i walka z inflacją. Na drugim miejscu znalazł się temat poprawy sytuacji finansowej polskich rodzin (22,5 proc.), a podium zamyka kwestia bezpieczeństwa energetycznego (12 proc.). Niemal 9 proc. ankietowanych nie ma zdania w tej sprawie, a niewiele mniej (7 proc.) wskazało na bezpieczeństwo militarne państwa. Co ciekawe, na sprawy światopoglądowe...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.