wydanie cyfrowe

UOKiK podpowiada, jak weryfikować opinie w sieci

Implementacja dyrektywy Omnibus nałoży na firmy nakaz sprawdzania wiarygodności zamieszczanych komentarzy konsumentów. Obowiązek ten budzi obawy przedsiębiorców
Grupa posłów z partii Porozumienie dostrzegła, że projekt nowelizacji ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw (skierowany do I czytania w Sejmie; druk nr 2476) nakłada na przedsiębiorców dość niejasny obowiązek w kwestii moderowania komentarzy konsumentów. Chodzi o regulacje mające wdrożyć część postanowień tzw. dyrektywy Omnibus. A zwłaszcza o przepis nakazujący firmom e-commerce, które chcą prezentować w sieci opinie klientów, by podejmowały „proporcjonalne i uzasadnione...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.