Dni prawdy dla Facebooka, Twittera i innych
media
Twitter mimo zwiększenia liczby użytkowników o 8,8 mln odnotował spadek przychodów o 1 proc. / East News
Spośród mediów społecznościowych wyniki finansowe za II kw. w środę ogłosi Meta/Facebook, a dziś spółka Alphabet, mająca w swoim portfolio m.in. YouTube’a
Na razie platformy społecznościowe mają do nadrobienia straty, jakie poniosły na giełdzie w Nowym Jorku przed weekendem. Najgorzej tydzień zakończył się dla spółki Snap, właściciela aplikacji Snapchat. Jej akcje potaniały o 39 proc. (z 16,35 dol. za sztukę do 9,96 dol.). Był to efekt zaprezentowania gorszych niż oczekiwane wyników II kw. Snap zwiększył wprawdzie przychody (o 13 proc.), ale analitycy spodziewali się więcej (16 proc.). „Drugi kwartał 2022 r. okazał się trudniejszy, niż się...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?