wydanie cyfrowe

Praca zdalna w urzędach odbiła się na bezpieczeństwie danych

W połowie urzędów pracujących zdalnie w czasie pandemii nie wprowadzono systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji – wynika z kontroli Najwyższej Izby Kontroli. Część instytucji nie przestrzegała nawet własnych zasad związanych z zabezpieczaniem danych. Dbano głównie o dane osobowe, choć należało zatroszczyć się o poufność każdego rodzaju przetwarzanych informacji. Kontrola NIK pokazała, że Kancelaria Prezesa Rady Ministrów (KPRM), która pełni obowiązki Ministerstwa Cyfryzacji, nie...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.