wydanie cyfrowe

TikTok ma lepiej chronić konsumentów

Popularny serwis społecznościowy TikTok, należący do chińskiej spółki ByteDance, zobowiązał się do lepszego przestrzegania unijnych przepisów związanych z ochroną konsumentów – poinformowała Komisja Europejska. Jest to pokłosie skargi, którą w lutym 2021 r. złożyła na ByteDance Europejska Organizacja Konsumentów (BEUC). Zwracała ona wówczas uwagę na notoryczne naruszanie praw użytkowników i wyświetlanie szkodliwych treści oraz reklam dzieciom. W wyniku skargi krajowe organy ochrony konsumentów...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.