wydanie cyfrowe

Nie ma jak umami

Podobno jest tak, że nawet gdyby nagle z globalnego rynku zniknęło 80 proc. marek, to nikt by tego nie zauważył. A autorka tej książki radzi, co zrobić, by znaleźć się w gronie tych pozostałych. Oczywiście te 80 proc. marek nie zniknie. Co pogarsza tylko całą sytuację – bo dla większości działających na rynku firm oznacza to konieczność ciągłej walki o to, by się na tle innych wyróżnić. A nie chodzi jedynie o przedsiębiorstwa. We współczesnym kapitalizmie rywalizować o zauważenie musi także...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.