wydanie cyfrowe

E-paragonowa ewolucja

E-paragony to przyszłość. Przed Ministerstwem Finansów i przedsiębiorcami stoi jednak wiele wyzwań, którym trzeba będzie sprostać, aby stały się one w Polsce powszechne. Sprzedawcy nie muszą już drukować paragonów, chyba że klient tego zażąda. Jeśli kupujący wyrazi zgodę na otrzymanie e-paragonu, może dostać go SMS-em lub e-mailem. Jak sprawić, aby konsumenci chcieli korzystać z e-paragonów? Jak zadbać o bezpieczeństwo? Jak chronić przetwarzane dane i kto powinien zająć się pracami nad...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
dgp@infor.pl
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.