wydanie cyfrowe

Stronnicy Kremla nie mają w Polsce łatwego życia

68 proc. pytanych przez United Surveys w sondażu dla DGP i RMF FM zadeklarowało, że stara się ograniczyć kupowanie produktów firm, które nadal działają w Rosji. Nie robi tego 21 proc., a prawie 11 proc. nie ma zdania w tej sprawie. Nawoływania do bojkotu widzimy w mediach społecznościowych. Łatwo można w nich znaleźć listy firm, które nie wycofały się z Rosji, i informacje, jakie ich produkty są sprzedawane na polskim rynku. Szczegółowe wyniki sondażu pokazują, że najbardziej skłonni do...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.