wydanie cyfrowe

Kali z Twittera i Facebooka

Powszechnie wskazuje się, że media społecznościowe zyskały już istotny wpływ na wybory, a jako najważniejsze przykłady zjawiska podawane są wydarzenia z 2016 r.: referendum brexitowe oraz głosowanie prezydenckie w USA wygrane przez Donalda Trumpa. Co na ten temat mają do powiedzenia naukowcy i jakie wnioski płyną z ich prac? Jedną z pierwszych analiz, już w 2012 r., przeprowadzili Robert Bond (Uniwersytet Stanu Ohio), Christopher Fariss (Uniwersytet Michigan), Jason Jones (Uniwersytet Stony...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.