wydanie cyfrowe

Walka o Oscary i subskrybentów

775951_big_photo_image_photo_image
„Psie pazury” („The Power of the Dog”) zdobył w tym roku aż 12 nominacji do Oscara / fot. Kirsty Griffin/Netflix
Wyścig internetowych platform wideo o nagrody Amerykańskiej Akademii Filmowej odzwierciedla biznesową rywalizację tych firm
W obu rywalizacjach na razie prowadzi Netflix, ale konkurencja depcze mu po piętach. Jeśli chodzi o Oscary, to właśnie film tej internetowej platformy wideo zdobył w tym roku najwięcej nominacji – 12 szans na złotą statuetkę mają „Psie pazury” („The Power of the Dog”). W kategorii dla najlepszego filmu ten tytuł będzie rywalizował z „Diuną”, która w sumie zebrała 10 nominacji (drugi wynik). Ekranizacja powieści s.f. Franka Herberta to produkcja studia filmowego Warner Bros., które należy do...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.