Propaganda bez sukcesu
HISTORIA
Budowa Dworca Centralnego w Warszawie miała dać „atmosferę smaku sukcesu”
Dla ekipy Gierka kreowanie przez media idealnego wizerunku władzy i kraju przestało z czasem stanowić narzędzie służące manipulowaniu obywatelami, a stało się nałogiem. Nawet widząc, że szkodzi, nie potrafiła się z niego wyzwolić
Im więcej problemów ostatnio dotyka Polaków, tym częstszym komentarzem, będącym reakcją na przekaz mediów rządowych (zwanych narodowymi), jest: propaganda sukcesu. Ukuty za czasów Edwarda Gierka zwrot zaczął żyć nowym życiem. Tym bardziej że rządząca obecnie Zjednoczona Prawica, choć nie może marzyć o takiej władzy, jaką niegdyś dzierżył w swym ręku I sekretarz PZPR, wyraźnie uparła się, by powielić dawne błędy.
Nowe szaty władzy
„Rządzi grupa dziwacznych bałwanów zasłaniających się «planem»...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?