Pasażerowie i budowlańcy stracą przez kłótnie Polski z Brukselą
transport
Za dwa, trzy lata, po ukończeniu przedsięwzięć z perspektywy unijnej na lata 2014–2020, wiele firm budowlanych nie będzie miało nowych zleceń kolejowych
W rządzie coraz bardziej liczą się z tym, że nie dostaniemy pieniędzy z KPO. Mocno na tym ucierpią inwestycje kolejowe
Spory z Brukselą o praworządność coraz bardziej odbijają się Polsce czkawką. Widać to na przykładzie kolei. W Krajowym Planie Obudowy zaplanowano 11 mld zł na modernizację zaniedbanych polskich torów. KPO wciąż jest jednak zablokowany przez Brukselę. Jak zaś przyznał niedawno na jednym ze spotkań z branżą kolejową ważny urzędnik Ministerstwa Infrastruktury, coraz bardziej trzeba się liczyć z tym, że Polska nie otrzyma wcale tych pieniędzy.
To złe wiadomości dla pasażerów kolei, a także dla...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?