wydanie cyfrowe

InPost reaguje na akcję UOKiK

W efekcie postępowania wyjaśniającego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów właściciel sieci paczkomatów zrezygnował z przekierowywania przesyłek. Od nowego roku zmieni dwie inne praktyki
fot. Piotr Kamionka/Reporter UOKiK wszczął postępowanie w sprawie InPostu po skargach klientów Operator logistyczny wycofa się z pobierania od konsumentów opłat za weryfikację przesyłek o niewłaściwych wymiarach i wydłuży czas na odbiór paczek z punktów o ograniczonej dostępności – informuje regulator. Obie zmiany zostaną wprowadzone z początkiem przyszłego roku. UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające wobec InPostu po skargach konsumentów na zasady odbioru i nadawania przesyłek. Jak informuje...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.