Galeria handlowa hybrydowej przyszłości
rozmowa
Przesuwanie granicy między światem realnym a wirtualnym już się odbywa; w przyszłości będziemy oglądać filmy w kinie ze znajomymi, którzy będą siedzieć w domu
Björn: Zamiast siedzieć w domu i robić zakupy online, można iść do sklepu, zabierając tam dom jako rozszerzoną rzeczywistość
fot. mat. prasowe
Michael Björn, szef agendy badawczej w Ericsson Consumer & IndustryLab i pracownik naukowy ICT Market Foresight w Ericsson Research
O jakiej przyszłości mówimy?
O roku 2030. Pytaliśmy, czego oczekują od nowych technologii osoby, które są nimi szczególnie zainteresowane – nasi badani np. regularnie używają rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR). Przeprowadzaliśmy wywiady z mieszkańcami Delhi, Dublinu, Dżakarty, Johannesburga, Londynu, Meksyku, Moskwy,...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?