wydanie cyfrowe

Galeria handlowa hybrydowej przyszłości

772604_big_photo_image_photo_image
Przesuwanie granicy między światem realnym a wirtualnym już się odbywa; w przyszłości będziemy oglądać filmy w kinie ze znajomymi, którzy będą siedzieć w domu / fot. Mark Metcalfe/WireImage/Getty Images
Björn: Zamiast siedzieć w domu i robić zakupy online, można iść do sklepu, zabierając tam dom jako rozszerzoną rzeczywistość
fot. mat. prasowe Michael Björn, szef agendy badawczej w Ericsson Consumer & IndustryLab i pracownik naukowy ICT Market Foresight w Ericsson Research O jakiej przyszłości mówimy? O roku 2030. Pytaliśmy, czego oczekują od nowych technologii osoby, które są nimi szczególnie zainteresowane – nasi badani np. regularnie używają rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR). Przeprowadzaliśmy wywiady z mieszkańcami Delhi, Dublinu, Dżakarty, Johannesburga, Londynu, Meksyku, Moskwy,...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.