wydanie cyfrowe

Sąd UE utrzymał karę 2,4 mld euro nałożoną na Google

Google przegrał przed Sądem UE sprawę o 2,4 mld euro kary nałożonej za to, że promował w wynikach wyszukiwania własną porównywarkę cenową, umieszczając tym samym inne oferty na odległych pozycjach. Chodzi o porównywarkę Google Shopping. Widnieją w niej oferty firm, które wykupią taką usługę. Samo w sobie nie jest to niczym niewłaściwym – na tej samej zasadzie działają bowiem także inne porównywarki cenowe. Różnica jest taka, że oferty z Google Shopping były pozycjonowane na pierwszych miejscach...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.