wydanie cyfrowe

Zamiast lekcji zdalnych wyjdźmy z dzieciakami na powietrze

Nie mówmy o szkole dwóch prędkości. Nauczanie stacjonarne jest lepsze, to fakt. Ale nie należy stygmatyzować tych, co są na zdalnym – mówi Tomasz Bilicki
fot. Mateusz Skwarczek/materiały prasowe Zdaniem Ministerstwa Edukacji odsetek szkół pracujących w trybie zdalnym lub mieszanym nie jest obecnie statystycznie istotny. W tym zakresie również nie jest odnotowany gwałtowny przyrost. Z kolei zdaniem dyrektorów szkół gołym okiem widać trend wzrostowy. Jak więc jest? Tomasz Bilicki, nauczyciel, pedagog, terapeuta, koordynator Centrum Interwencji Kryzysowej dla Młodzieży przy Fundacji Innopolis Ja uczę w dwóch szkołach. Jestem nauczycielem wiedzy o...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.