wydanie cyfrowe

Bez unijnych pieniędzy przebudowy torów mocno wyhamują

Z powodu przeciągającego się zatwierdzania KPO i oczekiwania na pieniądze z nowej unijnej perspektywy powiększa się luka inwestycyjna na kolei. Firmy z branży już wpadają w kłopoty
Niewiele wyszło z przedstawionych pod koniec zeszłego roku planów przetargowych PKP Polskie Linie Kolejowe na 2021 r. Miały być postępowania o wartości 17 mld zł, a tymczasem jak informują DGP kolejarze, dotąd udało się ogłosić przetargi jedynie na kwotę 2,3 mld zł. Spółka przeliczyła się co do dostępności nowej puli środków unijnych. Po pierwsze miała nadzieję, że będzie mogła skorzystać z nowej perspektywy na lata 2021–2027, czyli np. z szykowanego programu FEnIKS, który przewiduje wydatki na...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.