wydanie cyfrowe

Wieczór bez Facebooka

Sztuczyński: Po awarii firma Marka Zuckerberga musi pokazać, że będzie w stanie zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości. Ma też znacznie większy problem, jakim jest kwestia bezpieczeństwa
fot. mat. prasowe Łukasz Sztuczyński, dyrektor e-commerce w mediowej platformie inwestycyjnej GroupM Co się stało w poniedziałek z Facebookiem? Wystąpił błąd techniczny i, jak to często bywa, pociągnął za sobą lawinę kolejnych. Z późniejszych informacji wiemy, że awarię Facebooka spowodowało błędne uaktualnienie protokołu systemu sterującego ruchem w internecie. Największym problemem było znalezienie błędu i postawienie systemu z powrotem. Najpopularniejsza platforma mediów społecznościowych...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.