wydanie cyfrowe

Influencerzy pod lupą, dzieci bez Instagrama

UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie treści sponsorowanych w mediach społecznościowych
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce sprawdzić, czy najpopularniejsi użytkownicy Instagrama, Facebooka i innych platform społecznościowych nie wprowadzają swoich odbiorców w błąd. Wszczęte przez regulatora postępowanie ma wyjaśnić, jakie zasady rządzą internetowym rynkiem treści sponsorowanych (influencer marketing) i w razie potrzeby opracować wytyczne dla osób, które zarabiają na takiej działalności. Ze wstępnego rozeznania UOKiK wynika, że wiele treści o charakterze handlowym na...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.