wydanie cyfrowe

Nowe biznesy podążają za potrzebami rynku

W pierwszych siedmiu miesiącach tego roku zarejestrowano w Polsce blisko 210 tys. nowych firm. W porównaniu z rokiem ubiegłym oznacza to spadek o 0,4 proc. To już drugi rok z rzędu, w którym Polacy wykazują mniejszą aktywność w zakładaniu własnych biznesów – wynika z danych opracowanych dla DGP przez firmę Dun & Bradstreet. Eksperci upatrują przyczyn w kolejnych lockdownach, ale też niepewności co do sytuacji gospodarczej. – Trudno przewidzieć, jak będzie wyglądała rzeczywistość po pandemii. To...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.