wydanie cyfrowe

Polskich telewizji jest dużo i będzie więcej

752294_big_photo_image_photo_image
W tym roku do telewizji trafi ponad 40 proc. pieniędzy wydanych w kraju na reklamy. Na podobnym poziomie udział tego medium w budżetach komunikacyjnych utrzymuje się od lat / fot. Trong Nguyen/Shutterstock
Mimo konkurencji Netflixa w maju wystartuje kanał Antena. W kwietniu zadebiutował Dizi, a w marcu TVP Kobieta
O ile w 2015 r. mogliśmy wybierać spośród 219 telewizyjnych stacji polsko języcznych, to w 2018 r. było ich 249, a w tym roku już 262. I na tym nie koniec. Jak to możliwe, że mimo rosnącej popularności platform oferujących wideo online nadawcy inwestują w kolejne tradycyjne kanały? Zdaniem Joanny Nowakowskiej, analityczki rynku w agencji Wavemaker (GroupM), jedną z głównych przyczyn jest stabilny rynek reklamy telewizyjnej. Według obliczeń GroupM w tym roku do telewizji trafi ponad 40 proc....

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.