To nowelizacja czyszcząca
RIGAMONTI RAZY 2
Witold Kołodziejski szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji od 2016 r.
Liczyłem na to, że media publiczne, z publicznym modelem finansowania, będą stanowiły przeciwwagę do niekorzystnych trendów. Nadal na to liczę. To się nie zawsze udaje
Z Witoldem Kołodziejskim rozmawia Magdalena Rigamonti
Po co powołał pan Krajowy Instytut Mediów?
By zrealizować projekt jednoźródłowych badań konsumpcji mediów w Polsce. Potrzeba zrobienia nowych badań wynika z...
Polityki.
Dlaczego? Staram się realizować projekt w całkowitym oderwaniu od polityki. Nawet niezależnie od wszystkich innych działań KRRiT. Jest to projekt prorynkowy, a nie polityczny, ma zagwarantować nowoczesny system rozliczeń na rynku mediów, które w dużej mierze utrzymują się z...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?