wydanie cyfrowe

Sieć jak przerębel z tlenem

750807_big_photo_image_photo_image
Niektóre branże mocno urosły w sieci, np. odzieżowa. Ale kanały sprzedaży związane z dotkniętymi restrykcjami dziedzinami, jak turystyka czy hotelarstwo, zaliczyły spadek / fot. Song_about_summer/Shutterstock
Pierwsze półrocze 2021 będzie dla sektora online dobre, drugie pozostaje wielką niewiadomą
Prezes WP Jacek Świderski przewiduje, że najbliższe miesiące, kiedy będziemy się jeszcze borykać z COVID-19, okażą się dobrym czasem dla rynku reklamy internetowej. ‒ Nie mówię tego z wielką radością – podkreśla. ‒ Natomiast z racji zduszenia innych sektorów gospodarki to sieć jest tym przeręblem, do którego każdy podpływa, żeby zaczerpnąć powietrza – stwierdza. Szef WP nie podejmuje się oszacowania dynamiki rynku reklamy online w całym bieżącym roku, bo trudno przewidzieć, co się...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.