Sieć jak przerębel z tlenem
internet
Niektóre branże mocno urosły w sieci, np. odzieżowa. Ale kanały sprzedaży związane z dotkniętymi restrykcjami dziedzinami, jak turystyka czy hotelarstwo, zaliczyły spadek
Pierwsze półrocze 2021 będzie dla sektora online dobre, drugie pozostaje wielką niewiadomą
Prezes WP Jacek Świderski przewiduje, że najbliższe miesiące, kiedy będziemy się jeszcze borykać z COVID-19, okażą się dobrym czasem dla rynku reklamy internetowej. ‒ Nie mówię tego z wielką radością – podkreśla. ‒ Natomiast z racji zduszenia innych sektorów gospodarki to sieć jest tym przeręblem, do którego każdy podpływa, żeby zaczerpnąć powietrza – stwierdza.
Szef WP nie podejmuje się oszacowania dynamiki rynku reklamy online w całym bieżącym roku, bo trudno przewidzieć, co się...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?