wydanie cyfrowe

E-commerce przetrwa po pandemii w dobrym zdrowiu

Największe firmy odzieżowe szykują się do dalszej ekspansji w internecie. Nawet po zakończeniu lockdownów
Duzi gracze nie chcą już ograniczać się do sprzedaży opartej na sklepach stacjonarnych. Adidas ogłosił w ubiegłym tygodniu strategię, zgodnie z którą do 2025 r. zamierza zainwestować miliard euro w transformację cyfrową. Firma chce zwiększać udział sprzedaży w sieci tak, by podwoić jej skalę do poziomu 9 mld euro. To tym większe wyzwanie, że już w poprzednim roku podskoczyła ona w internecie o 53 proc., stanowiąc jedną piątą ogólnej sprzedaży firmy. Eksperci wskazują, że to zrozumiały kierunek....

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.