wydanie cyfrowe

Strategii się nie realizuje. O niej się informuje

O tym, czy należy sporządzić strategię podatkową za poprzedni rok, firma dowie się dopiero po jego zakończeniu – potwierdziło Ministerstwo Finansów w odpowiedzi na pytania DGP
Trudno jest przekazywać informację o czymś, co się stosowało, jeżeli tego nie było – komentują wyjaśnienia MF eksperci. Po zakończeniu roku Zgodnie z obowiązującymi od 1 stycznia br. przepisami obowiązek sporządzenia i opublikowania informacji o strategii podatkowej dotyczy spółek, które osiągnęły obrót przekraczający 50 mln euro rocznie, a także podatkowych grup kapitałowych. Za nieprzesłanie urzędowi skarbowemu adresu strony internetowej, na której strategia została opublikowana, grozi do...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.