wydanie cyfrowe

Zapłacą, nawet jak będą pod kreską

747226_big_photo_image_photo_image
Przepisy nakazujące odprowadzać do budżetu państwa część przychodów ze sprzedaży reklam mają wejść w życie 1 lipca br / fot. Karol Makurat/Reporter
Pod hasłami wsparcia ochrony zdrowia i kultury rząd chce wprowadzić daninę, która ze zubożonego pandemią rynku mediów wydrenuje 800 mln zł
Przedsiębiorstwa działające w segmencie prasy, radia, telewizji, internetu, kina i outdooru będą musiały odprowadzać do budżetu państwa część przychodów ze sprzedaży reklam. Nakazujące to przepisy mają wejść w życie 1 lipca br. Zależnie od wielkości obrotów i segmentu działalności wydawcy i nadawcy będą musieli oddać od kilku do 15 proc. tego, co uzyskają od reklamodawców. Daninę wprowadza przygotowana przez resort finansów ustawa o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia,...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.