Zapłacą, nawet jak będą pod kreską
reklama
Przepisy nakazujące odprowadzać do budżetu państwa część przychodów ze sprzedaży reklam mają wejść w życie 1 lipca br
Pod hasłami wsparcia ochrony zdrowia i kultury rząd chce wprowadzić daninę, która ze zubożonego pandemią rynku mediów wydrenuje 800 mln zł
Przedsiębiorstwa działające w segmencie prasy, radia, telewizji, internetu, kina i outdooru będą musiały odprowadzać do budżetu państwa część przychodów ze sprzedaży reklam. Nakazujące to przepisy mają wejść w życie 1 lipca br. Zależnie od wielkości obrotów i segmentu działalności wydawcy i nadawcy będą musieli oddać od kilku do 15 proc. tego, co uzyskają od reklamodawców.
Daninę wprowadza przygotowana przez resort finansów ustawa o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia,...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?