Gospodarce będzie trudniej, ale da sobie radę
koniunktura
Część handlu przeniosła się do internetu, ale nie zatrzymało to spadku sprzedaży
Przedłużenie lockdownu oznacza, że początek roku będzie słaby. Ale powtórki z wiosny 2020 r. nie powinniśmy się obawiać
Około 2 mld zł będą kosztowały przedsiębiorców z branży handlowej kolejne dwa tygodnie zamknięcia sklepów i galerii. Według szacunków Polskiej Rady Centrów Handlowych łączny spadek obrotów w handlu z powodu lockdownu w styczniu może wynieść nawet 6 mld zł. Łączny bilans pandemii to – według PRCH – nawet 32 mld zł utraconych przychodów tylko w tej jednej branży.
Przedłużające się obostrzenia wywołują coraz większe zniecierpliwienie wśród przedsiębiorców. Już w poprzednim tygodniu Polska...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?