wydanie cyfrowe

W sieci jest miejsce dla nowych serwisów wideo

Reklamy tak nas denerwują, że jesteśmy gotowi wykupić abonament, by ich uniknąć
Poziom irytacji reklamami w internetowych serwisach wideo (VOD) po raz pierwszy okazał się większy niż w przypadku telewizji. Z badania VideoTrack 5, cyklicznie przeprowadzanego przez agencję Wavemaker, wynika, że na spoty online skarży się 63 proc. ankietowanych, podczas gdy w telewizji przeszkadzają one 62 proc. oglądających. W czołówce jest też YouTube, gdzie reklamy irytują 61 proc. osób. Dużo lepiej znosimy je w kinie, gdzie niezadowolonych jest tylko 46 proc. Badanie przeprowadzone na...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.