wydanie cyfrowe

E-commerce to prawdziwy wygrany pandemii

Kryzys pandemiczny wywołał głęboką transformację, zarówno w aspekcie społecznym, jak i gospodarczym. Zmieniły się zachowania konsumentów, zweryfikowało się wiele biznesów, wiele strategii musiało ulec gruntownej przebudowie
Jednym z najbardziej doświadczonych przez pandemię obszarów jest sektor handlowy – z jednej strony bezprecedensowy lockdown i zamknięcie sklepów stacjonarnych, z drugiej kryzys, który sprzyja innowacyjnym rozwiązaniom. Koronawirus i związane z nim decyzje administracyjne stymulują rozwój sprzedaży internetowej, wymuszają przetasowania w biznesach oraz skupienie na strategicznych projektach. Niezbędne warunki Co tak naprawdę wydarzyło się w międzynarodowych firmach handlowych? Czy ich...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.