wydanie cyfrowe

Minęła moda na pomaganie szpitalom

Przy drugiej fali placówki otrzymują od biznesu mniejsze wsparcie niż na przełomie marca i kwietnia
Na początku pandemii niemal każda większa firma chciała pochwalić się tym, że wspiera służbę zdrowia. Szpitalom przekazywano sprzęt, środki ochronne czy posiłki dla personelu medycznego. Działania w obliczu drugiej fali są zdecydowanie mniej spektakularne. Ogólnopolskie akcje wolontariuszy zaopatrujących szpitale w posiłki zakończyły swoją działalność jeszcze przed końcem wakacji, a znaczna część firm skupia się dziś na swoich tradycyjnych akcjach CSR. I tak np. Orange ruszyło jesienią z...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.