wydanie cyfrowe

UPC zrekompensuje abonentom podwyżki

Sieć kablowa stosowała praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów – uznał UOKiK
Jeden z największych operatorów kablowych musi wycofać się z podwyżek z roku 2015 i 2016 oraz zrekompensować klientom straty – poinformował wczoraj prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny. W 2015 r. abonenci mający umowy na czas nieoznaczony dostali z UPC zawiadomienie o przyspieszeniu prędkości internetu i większej o 7 zł cenie tej usługi. Rok później operator ponownie podwyższył abonament – od 3 do 8 zł. UOKiK zajął się sprawą po skargach konsumentów i zawiadomieniu od...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.