wydanie cyfrowe

Polacy w czasie epidemii koronawirusa przyzwyczaili się do lekarskich teleporad

Leczenie przez telefon nam się spodobało, choć zdarzają się też kłopoty – to główne wnioski badania satysfakcji pacjentów przeprowadzonego na zlecenie resortu zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia. Taką formę rozwiązywania problemów pacjentów wprowadzono w styczniu 2020 r. Gdy zaczęła się epidemia, okazała się jedną z głównych form komunikacji pacjentów z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej. Żeby zobaczyć, czy to się sprawdza, MZ we współpracy z NFZ i konsultantem krajowym w dziedzinie...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.