wydanie cyfrowe

Co powinno się znaleźć w procedurze organizacji pracy biura w dobie koronawirusa

Zasady bezpieczeństwa, ograniczenia dotyczące spotkań i rotacyjna praca zdalna – te kwestie należy opisać w firmowym dokumencie. Będzie to przydatne również w razie kontroli uprawnionych instytucji
Przez ostatnie miesiące pracodawcy stawiają czoła coraz to nowym, nieznanym wcześniej wyzwaniom związanym z epidemią i zagrożeniem koronawirusem – „zamrożenie” gospodarki, uciążliwy proces wnioskowania o dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników, brak spójności w stanowiskach poszczególnych urzędów pracy czy potrzeba efektywnego zorganizowania pracy zdalnej. Obecnie wiele firm podejmuje decyzje o powrocie do pracy w biurze/zakładzie pracy, co wymaga odpowiedniej organizacji procesu pracy w...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.